SO finalen

Hejsan!

I helgen var det so final på Gelleråsen. började ganska bra på fredagsträningen då jag hade 3 bästa tid.
Sen på lördagen vart de kval och alla började köra fortare, och min fot höll inte riktigt för den farten ja ville köra. Så de blev en liten vurpa men ja fick fortfarande 6 bästa tid.  Ingen skada skedd på varken mig eller hojen så det var bara att börja ladda för race. På racet så låg ja sexa ett tag sen tappade jag mer och mer ju längre in i racet vi kom pga att ja hade ganska ont. men ja kom imål 10:a och är ganska nöjd med det efter omständigheterna.
Lördags kvalet gick sämre än dagen innan och ja fick nöja mig med att starta som 10:onde, kom dock imål som 8:a och är betydligtmkt nöjdare med de racet.

Iår har jag nollat (missat poäng)  i 8 race och jag kom i totalpoängen endå 10:onde. Så ja måste säga att jag trotts allt är mktmkt nöjd med hela säsongen.
Och att ja vill tacka alla mina sponsorer för all hjälp jag har fått!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0