The new KRSCH QUEEN

De är la ja de .. :)

Fredags träning i Andesrorp: Gick inte så värst bra enligt mig, körde på 2,14 min runt banan och hade svårt att hitta runt på den helt främmande banan.

LördagsKval: Gick nu betydligt fortare åh kvalade med min tid som ja nu inte kommer ihåg, in på en 6 plats i startfältet.
RACE lördag:Fick en urusel start åh låg nästan sist in i första kurvan men efter första varvet låg ja fyra. sen körde ja upp mitt till en tredje plats innan jag blev av körd av en annan kille som också var intresserad av min tredje plats.. slutade med att vi båda låg i sanden och en MER eller mindre ARG jag var ändå ganska glad med tanke på att jag verkligen visade vad ja går för.. bästa tiden för mig på racet var 2,06 så redan då hade ja förbättrat mig grymmt mkt. :)

Söndagskval: kvalade in med en 9:onde plats i startfältet på 2.06 då med :D  ganska nöjd med de också :)
RACE söndag: Gick sjukt bra (till en början)  körde upp mig till en 6 plats ganska fort åh det var jag åh två tjejer till (caroline & louise) som låg åh fajtades körde förbi carro åh tog en femte plats men efter ett par varv ville ja åt 4 platsen åh körde på lite fortare ... slutade med ett bakhjulssläpp och jag körd av. Carro som då låg bakom mig han inte slå av gasen utan fortsatte in i mig åh min hoj. och fortsatte sedan vidare längst backen åh bröt nyckelbenet. Jag fick troligen någon av hojjarna på mig, men allt gick så fort så svårt att avgöra.. med en Spricka i benet, kanske i fingret + en massa blåmärken & svullnader så klarade jag mig väldigt lindrigt undan. Vilket jag så klart är glad över.. min bästa tid söndagen var 2.04 vilket betyder att jag under helgen förbättrade mig med 10 sekunder ! BRA tycker ja.

Även om jag gick miste om en massa värde fulla poäng så är ja glad att ja visat vart ja står denna säsong. SE UPP GRABBAR för vi tjejer satsar hårt iår :)  hoppas de går fort för läkningen carro <3

Ronja is back on trak, i helgen hoppas ja för då är det falkenberg som ja absolut inte vill missa.
så, så fort värk och svullnader osv släpper lite kommer jag tillbaka upp på hojen som den BLÅdårej ag är, mig skrämmer man inte i första hand !! BLÅdåre HA HA HA ...


with all of my heart Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0