Sommmmarlov?

Ja tack. Men nu är de inte långt kvar i helvetet..

Idag har jag vart på gelleråsen åh fotat KOR.
hehe jani jag gick runt på banan åh insåg
att ja tog kort på sånnt som alla andra också tar kort på blommor, träd osvosv..
så såg ja en ko hage en bit bort åh pallrade mig dit och fotade lite :)
Jag är kanske inte övernöjd med resultatet, men de får duga för stunden tror ja :D

I onsdags var de träning,
och eftersom de va storm ute så får ja lov att säga att de gick huggligt bra trotts de.
På måndag sa ja till linköping och träna lite inför sm :D  åh sen 13 -14 är de sm.
Kommeer bli skit kul åh jag ser verkligen fram emot de.





nu är klockan mitt i natten åh ja borde sova. Godnatt

With all of my heart Ronja

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vilka fina kossor! Jag ÄLSKAR kor och tyckte det var en jättefin bild!!! Ses om ett par veckor! Kram, Johanna och Sebbe

2009-06-14 @ 19:57:10
URL: http://www.mobilblogg.nu/sebastian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0