Racing without Puffen on the trak.

Hejhopp!

De vart en helg i Falkenberg utan körning för min del :)
för har gått och fått halsfluss eller nå liknande.Äter iaf pencilin, så ja hoppade körningen.
Fysjutton va nervöst de va att bara kolla på.
men ja klarade de iaf !
Grattis alla som de gick bra för, ni vet ju vilka ni är!
Man lärde sig mkt av de andras körning på att bara så ocj iakta hur dom kör.
Det var faktiskt mkt lörorikt.
så nu ligger ja steget föra IGEN ;) haha skoja.
Aja jag är hel nöjd med helgen trotts att ja blev sjuk.

nu i veckan blir de att ja igen i skolan en massa och sen onsdag så skaja träna på banan
+ att ja kanske ska provköra en 250 fyrtact. men får se hur de blir.
sen i helgen så börjar de med att ja ska stå vid ELON åh visa upp mig, hehe
sen är de STCC åh då ska jag och ida jobba och umgås med lilla lukas ! <3


bra låt just for u




With all of my heart Ronja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0