Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.

Hejhej :)

Nu sitter ja uppe på motorbanan och väntar på att ett skinnställ kanske ska komma med posten.
Men de ser ut som om ja får vänta tills imorgon.  :/ 
Igår var ja ute och lämnade ut en del av sponsor biljetterna,
men inte alla för jag har tydligen åkt på en förkylning så sitter här med lite feber :)
I min familj delar vi med oss av allt förstår ni så pappa delade med sig av sin förkylning till mig.. hehe ^^
MEN de hindrar mig INTE för ja ska fortfarande gasa i helgen.
hehe Inget hindrar ju Superwoman för sjuttsingen.
Ikväll blir de att packa inför morgondagen först ullared sen upp till falkenberg motorbana!!
Känns som de kommer bli en bra helg med sol! (stog att de skulle bli sol iaf)




Give me a break
I'm just a teenager
I like putting things off til later
Just hangin' out
Havin' fun
Takin' my time
Give me a break
I'm just a teenager
I'm automatically attracted to danger
I can't help myself
Can be no one else
I'm just a teenager


With all of my heart Ronja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0