Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk

Hej,
hehe ahni jag är verkligen inge bra på att uppdatera.
menmen.. here goes.

I onsdags var den första onsdags träningen för iår, och jag är riktigt nöjd må ja säga .
Körde mitt person bästa utan problem, och förra året var den tiden svår att nå.
Kändes verkligen jätte bra att vara där redan.
Nu på onsdag ska vi prova lite nya drev åh se om de går att sänka lite till med hjälp av de.
håll tummarna för mig!

I torsdags var de valborgsmässoafton, och jag hade JÄTTE kul !
tack alla som var med och gjorde min dag <3



"Do you ever wonder how long it takes to change your life? What measure of time is enough to be life altering? Is it four years like high school? One year? An eight week rock tour? Can your life change in a month, or a week, or a single day? We're always in a hurray to grow up, to go places, to get ahead. And when you're young, one hour can change
everything."

with all of my heart Ronja ♥


Kommentarer
Postat av: Pontus Erlandsson

SV: Det handlar inte om vem som svär mest utan vem som säger vettigast :D



Det gick okey ändå. Han spräckte läppen, slog ut halva framtanden och halva undertanden och krossade nästippen.



Sånt som händer :)

2009-05-03 @ 14:08:39
URL: http://pontaaaa.blogg.se/
Postat av: sändru

sv: men snuttan vad go du är då!

men du måste komma och hälsa på OFTA isåfall :$<33

2009-05-05 @ 14:59:31
URL: http://sandragrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0