Från tonåring till vuxen människa?

När sker egentligen de, Att man går från att vara tonåring till att man blir vuxen?
Jag kommer skriva exakt vad ja tycker och tänker nu, och ber inte om någon annans åsikt alls.
Jag anser inte mig själv som vuxen, nej inte alls faktiskt, och jag njuter verkligen av mina tonår..
Men paniken börjar långsammt sprida sig i kroppen när ja vet att jag faktiskt inte har någon som hällst aning om vad jag vill göra efter skolan vet bara att jag inte vill läsa vidare.
Hur ska jag tänka nu då?
Borde ja bli orolig redan nu?
Ska ja börja skaffa jobbkontakter?
Usch.. blää och fy säger ja bara...
Det är sånnt här jag sitter och tänker på när ja gör läxor.
Önskar ja kunde tänka på rosa elefanter ist för att gå så långt in i framtiden men men..
Aja jag försöker leva i nuet och tänka på Roadracingen och skolan.
Men just nu är skolan bara ivägen och tar tid....
Och eftersom ja är så skoltrött så går ja runt och har dåligt samvete över läxhögen som just nu inte blir så mkt mindre!
Varför kan ja inte få bli Valentino Rossi med en gång så ja slipper de här. HA-HA

Från de ena till de andra så sa min skolsköterska till mig att ja va överviktig när ja va på hälsokontroll. Kändes som en kniv gick genom kroppen, som om jag inte har nog med saker att tänka på? Nej men då säger hon att ja borde gå ner ca 5 kilo. Tack ska du ha tänkte ja åh kände tårarna vara på väg.. hehe När ja efter en kort tystnad förklarat att ja tränar väldigt mkt redan så fick ja tillslut gå därifrån.. 
Ja tycker verkligen inte att jag är överviktig?!
Kanske inte är den smalaste på planeten men ursäkta mig för att ja inte sattsar på modell yrket liksom.

STCC var de ihelgen med, behövde verkligen de. Har haft jätte kul, och jag tycker synd om alla som ine va där och kollade på alla bra race!

aja hoppas ja inte trötade ut er med lite klagande men behövde skriva av mig lite, för er som inte vet så kör ja nästa race 13 &14 juni.








OVER AND OUT
with all of my heart Ronja ♥

Kommentarer
Postat av: Pontus Erlandsson

Jag ansåg att man var vuxen när man tog körkort och/eller fyllde 18. Men efter som jag snart 18år fyller så tycker jag inte att man är vuxen vid den åldern, iaf inte jag.



20år och få gå på systemet låter vuxet! :)

2009-05-25 @ 20:06:28
URL: http://pontaaaa.blogg.se/
Postat av: Pontus Erlandsson

SV: Du får väl hoppa över det om du tjatar ;)



Aaa, gillar promoes nya album! :) Sista versen på "Lev nu" är lätt bland de grymmaste på plattan! :D

2009-05-29 @ 19:42:43
URL: http://pontaaaa.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Ronja, du är perfekt så som du är!

Lyssna inte på skolsöterskan, hon kan inte veta om man tränar o är överviktig eller om man tränar som ett svin o bygger muskler.<333

2009-05-29 @ 20:15:28
Postat av: LottaK

Tycker du är perfekt som du är gumman.

Kramar tills vi ses.

2009-05-29 @ 21:06:31
Postat av: Johanna

Skit i sköterskan! Du e jättefin, Ronja mi!!! Jag tror ärligt talat inte skolsköterskan har ett hum om vad hon talar om.

2009-06-14 @ 20:00:37
URL: http://www.mobilblogg.nu/sebastian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0