Träning ger färdighet

Eller hur heter de :)?

Aja jag tycker de stämmer iaf. Min körning har faktiskt blivit mkt bättre iår,
enligt mig själv, sen vet ja inte vad alla andra tycker. Men SO WHAT
de är ja som ska tycka att de går bra, åh jag tycker faktiskt att de går hel bra!!
 
I måndags var vi i linköping på junior träning.
Ja tyckte varken banan var rolig eller bra på något sätt tyvärr,
men den va lärorik för de finns många kurvor ja inte är så van vid!
Iaf så gick de ganska bra för att vara första gången jag var där,
men de måste gå mkt fortare på kvalet :D
grymt kul att träffa alla ochså,
tycker de är nedrans synd att alla är så utspridda runt om i sverige..

Idag var de onsdagsträning på Gelleråsen åh miss Louise va där åh gjorde min träning roligare!
blev en helt annan fart när man kör med någon som har samma tempo, det är då tiderna börjar sänkas.


Imorgon ska vi ner till näset åh grilla med klassen blir även lite brännboll åh sånnt :)
hade vart skit kul om ja inte visste vad vädret har att bjuda på inför morgon dagen... hehe
aja nu skaja kolla på en film åh sova, ta hand om er !


with all of my heart Ronja ♥

Kommentarer
Postat av: Racing åkare

Jag visst ger träning färdighet. Men ryktet säger att det finns fusk med i bilden. Det är klart man kna åka i kapp en 600 om man har en trimmad hoj. Jag hade för mig att du åkte något som heter standard va?? 10 sek tilllägg på ett kval är inte något straff för trimm. Plockas bort från tävlingen start förbud det är ett straff för en fuskare. En gång fuskare alltid fuskare.

2009-06-14 @ 23:44:52
Postat av: Qamilla Lifvenborg

Ronja, du är ingen fuskare! Det är bara någon tönt som skriver sånt för att han/hon är avundsjuk! Du är jätte bra på att köra hoj även om du inte har öppen avgasport! Du är jätte bra Ronja! :) <33333

2009-06-15 @ 15:25:59
Postat av: Beatrice

Bry dig inte Ronja<3

2009-06-15 @ 17:06:45
Postat av: Fredrik Josefsson

Inte för att jag är intresserad av just snabba motorcyklar men en sak som alltid har stört mig är, när det är en person som anklagar en annan och inte undertecknar med sitt eget namn.

Väldigt opersonligt och fegt.

2009-06-15 @ 20:35:08
Postat av: Beatrice

Håller med Fredrik!<3

2009-06-17 @ 22:11:50
Postat av: LottaK

Tycker inte du ska känna dej som någon fuskare, detta har med all sannorlikhet pågått under flera år. Ingen har tidigare kollat och många visste kanske inte om hur man gör för att checka om funktionen finns eller inte. Ni tog ert straff allihop utan att gnälla, gjort är gjort och går ej att ändra på. För mej är du en stor fajter och ingen fuskare.



/Beas pappa Peter.

2009-06-21 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0