Helg i linköping


Började med träning i regn på fredagen inte så kul alls, hehe
jag och regn är inte bästavänner, speciellt inte utan regndäck :(
men man kan inte alltid få som man vill antar ja :D

Vaknade på lördagen and guess what, de hade ju såklart regna hela natten, f
ick en kval tid som inte va alls bra startade 15:de, men racet var torrt så körde upp mig till en 10:onde plats,
faktiskt ganska nöjd (Y)

Vaknade på söndagen och även då var banan fuktig,
och även om de inte var så halt så drog de ner på farten, fick en kvaltid som var 13:onde.
Men sen var de så här att besiktningen hade fått reda på att vissa i våran klass körde med öppen avgasport,
och för att förklara de snabbt så innebär de lite mer effekt, eller man kommer snabbare upp i fulleffekt.
Vissa anser att de är en nackdel, och vissa ansåg de som en fördel,
 vilket som så var de ju fel och det straffadedes så att de som hade de fick 10 sekunder tillägg på kvaltiderna.
Jag körde omedvetet med de, och fick därför 10 sekunder uppepå min kvaltid.
Jag var inte själv om detta utan vi var 4 stycken.
 vilket som så startade ja i sista startled 21:a förare av 23 st..
fick en bra start och kom imål som 8 :a..  är nöjd med helgen !


With all of my heart Ronja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0