Sm helg på Gellesåren!

Hejsanhoppsan

Helgen har gått sjukt bra måste ja säga, började i fredags med träning inför racena.
gick ganska bra redan då , men låg en bra bit från personbästa : /
Sen blev de lördag åh kvalet började 11:20 så var uppe med tuppen :O hah
kvalade in som 4:a vilket betyder första led.
Eftersom jag är ganska JÄTTE dålig på att göra bra starter,
blev jag inte mindre nervös av att inte ha någon framför mig att kolla på.
Fick en dålig start åh låg 13:onde in i första kurva,
men körde upp mig åh kom imål som 4:a åh BÄSTA tjej :)
Söndags kvalet gick inte fullt lika bra utan startade 5:a ist men fick en betydligt mkt bättre start.
låg kankse 6 in i fösta kurvan,
efter ett tag så tappade jag dom framför mig och hade ingen nära bakom heller,
 och de är svårt att köra fort när man är själv.
Men efter ett tag såg ja att han som låg trea hade få 20 sekunders tillägg
pga tjyvstart och sen tog de kanske två varv så krachade han som låg 2:a :D
de tog mig ytterligare några varv att inse att jag låg tvåa åh skulle få stå på pallen!!
men de är nog inte föränns idag jag är riktigt glad !  haha de tar tid för vissa vet ni :)

Innan bikeweek hade jag e´n varv tid på 1.24.8 och igår på de race körde jag 1.21.9
jag är sjukt nöjd med hur långt ja kommit, åh nu kommer ja sakna alla jätte mkt ..  :/
bilder kommer så fort jag får tid !


with all of my heart Ronja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0