Race Helg

Hejsan hopsan :D

Lördag: började med kval de första vi gjorde och jag kvalade in som 6:e av 28 juniorer
vilket ja var väldigt nöjd med :D  kom iväg JÄTTE dåligt i starten och var kanske 13 in i första kurvan. :)
men körde upp mig till en 6:e placering och de var ett mkt roligt race.

Söndag: startade samma placering som dagen innan och de blev ett regnrace, jag HATAR att köra på regn och ville inte ens starta först, Denna dagen fick jag dock en mkt bättre start och var med redan då. Körde upp mig till en 4:de placering och var jätte nöjd med de. Det var 5 placerade och därmed fick ja min första "buckla" (A) fick även pris för att jag var andra bästa tjej under helgen ! :)


skriver mer när ja har tid :)   höhööö

Kommentarer
Postat av: Liizette'

Ååh, fan va kul :)

Du är så duktig gumman, <33

Saknar dig<3

2009-07-26 @ 10:00:59
URL: http://liizettenordliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0